aku budak hijau

' Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang'
assalamualaikum.. bukan publisiti yang ku cari.. yang ku cari hanyalah kebahagiaan abadi.. =)

sApEw DaKu..

My photo
raub, pahang darul makmur, Malaysia
name diberi nur liyana binti ramli.. masih menuntut ilmu di muka bumi ALLAH ni.. dlm jurusan undang2 dan syariah.. salam ukhuwah fillah abadan abada.. berukhuwahlah kite kerana ALLAH.. =)

Wednesday, June 8, 2011

naseb seorang isteri..








KUALA LUMPUR: Hanya kerana masakannya tidak menepati selera suami, seorang wanita berusia 47 tahun bukan saja dicekik sebaliknya perutnya ditendang selain kepalanya dipijak lelaki terbabit di rumah mereka di Bukit Petaling, di sini, Isnin lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 11 malam itu, mangsa dipukul seperti binatang hampir sejam hanya disebabkan kesilapan kecilnya itu.

Lebih kejam apabila suaminya berusia 42 tahun itu turut meletakkan pisau di leher mangsa ketika suspek memijak kepala wanita terbabit sebelum mengugut mencederakannya jika mengulangi kesilapan sama.

Difahamkan, wanita terbabit yang sudah mendirikan rumah tangga dengan lelaki itu sejak 15 tahun lalu sering dipukul suaminya tanpa sebab dan alasan kukuh sejak empat tahun lalu. (http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Nasibisteri/Article/index_html) ...





atoi3.. (~_~)

3 comments:

  1. copy ni.. salah dan silap.. sila tegur.. =)

    ReplyDelete
  2. bila manusia makin hilang sifat perikemanusiaan..

    ReplyDelete
  3. tuh lar.. suke suki jewk nk belasah anak orng.. kene panggil botak ni.. tolong slmt kn keadaan.. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...